A°. 184S Bededagen voor de gelukkige bevalling van H. K. H. Prinses Sophia der Nederlanden, Erfgroothertogin van Saxen-Wei-mar-Eisenacli.

„ 1849 Vreugdedag wegens de troonsbestijging van Z. M. Koning Willem III.

„ 1853 Bededagen wegens het op nieuw uitbreken der cholera.

„ 1854 Bededagen voor de voorspoedige bevalling van H. K. H. de Erfgroothertogin van Saxen-Weiinar-Eisenach.

„ 1861 Bededagen wegens den watersnood hier te lande.

„ 1863 Viering van het 50e jaar van Neêrlands onafhankelijkheid.

„ 1865 Viering van het 50e jaar sedert den Slag bij Waterloo.

„ 1866 Bededagen wegens de hier woedende veeziekte en cholera.

„ 1868 Bededagen om regen ter behoeding van den oogst van. dit jaar tegen gehecle vernietiging.

1871 Bededagen (er afwering der (oen heer-schende pokken-epidemie.

„ 1872 Viering van het Derde Eeuwfeest van Neêrlands verlossing van de Spaansche heerschappij.

„ 1874 Viering van het 25jarig jubilé der regee-ring van Z. M. Koning Willem III. ’sKonings verjaardag en de Slag hij Waterloo worden jaarlijks steeds plechtig herdacht.