Llon Feuchtwanger

Schreef slechte romans, hitste in Amerika tegen Adolf Hitler op en loog. (Niet opgehangen).

E m i 1 L u d w i g (eigenlijk Cohn)

Schreef misleidende boeken over Duitschland, Mussolini, Christus, Bismarck, Wagner, Napoleon, waarin hij ieder heldendom verachtelijk maakte. Ging naar het buitenland, hitste tegen Adolf Hitler op cn loog. (Niet opgehangen).

Theodor Lessing

Professor in Hannover. Stookte tegen de Duitschers. Schreef o.a. een leugenachtige onteering van Schopenhauer, Wagner en Nietzsche. Werd op aandrang der Duitsche jeugd verwijderd, waarna het sociaaldemocratische ministerie voor onderwijs hem een „Studie-opdracht” gaf. Leugenaar en opstoker op den achtergrond. (Niet opgehangen).

Prof. Bonn

Joodsche grootkapitalistische „Expert” voor de onderhandelingen betreffende de herstelschulden. Beval het Dawes- en Young-plan aan op leugenachtige gronden ten koste van het Duitsche Volk. Gevolmachtigde van het groot-kapitaal. Bederver der economische wetenschap in het belang van Juda en den geldbuidel. Hoogst gevaarlijk. (Niet opgehangen).