Het volk staat op, de storm breekt los, redt je thans, Jood en FranschmanI Het uur der bevrijding slaat en nu wordt Duitschland schoongeveegd.

Breekt de ketens in tweeën, verslaat den heerendienst en slavernij. Voor vrije Duitschers is het zwaard, dat iedereen in den vuist behoort te hebben.

O Duitschland, Duitschland, ontwaak uit uw diepen, langen slaap. Herken den vijand in u en bestrijd hem met vereende krachten.

Strijd tegen Pacifisten en tegen de Marxisten.

Marxisme is het gif in het land, door Joden gesteund met geld en hand.

En op aanstichting van de ophitsende pers valt menigeen van ons. Horst Wessel stierf als Duitsche held, de haat van den misdadiger heeft hem geveld.

Spoedig komt de dag der wrake. Goed en bloed voor Hitler’s zaak. Wij zweren trouw tot in den dood. Hij zal ons eens leiden uit dezen nood.