S. A. MARSCHLIED.

1.    S. A. marcheert, de straat vrij! Maakt een einde aan de tirannie! Stormt voorwaarts allen, man voor man! Nationaal-Socia-listen grijpen moedig aan.

2.    Legt aan het geweer en schiet goed! Wij wreken het bloed van onzen broeder, die op aanhitsing van den Jood den bitteren dood vond in zijn eigen vaderland.

Het vaderland heeft mannen noodig, het bevindt zich in hevigen strijd. Pas als de Joden sterven, houdt het Duitsche leed op. Het hakenkruis waait voor ons uit. Wij zijn de stam van de Hitler Garde. Heil, Duitsch vaderland.

Broeders in mijnen en schachten, broeders achter den ploeg, uit de fabrieken en kamers volgt ons achter onze banier.

Beursschelmen en sjaggeraars knechten het vaderland, wij willen eerlijk verdienen, vlijtig met scheppende hand.

Hitler is onze Leider, hij wordt niet met een gouden bezoldiging omgekocht, die van de Joodsche tronen voor zijn voeten rolt.

Laadt de blanke geweren, laadt ze met kruit en lood, schiet op de landverraders, weg met de Jodentirannie.